Paul Klee: Tűz és halál

szerda, május 03, 2006

Doner Kebab -- das macht mich so sexy :)

Europai filmhet Bukuban, ma lattam a Kebab Connectiont, Fatih Akin forgatokonyve ez is, lassan nemettorok szakerto leszek... Finnek a Koirakynnen leikkaaja-val jottek, Cine taie unghiile cainelui (Ki vagja le a kutya kormet), de nagyon este es elsejen, nem neztem meg. Van viszont sok mas inyencseg, Hanekenek a Cache-je volt csutortokon, a tobbi rendezorol sokat nem hallottam, nyelvek alapjan szelektalunk: tervbe veve meg egy cseh a tegnapi utan, ket sved, egy makedon es egy bolgar. Ha minden osszejon. Berlet nincs, atlag mozijegy aron futnak, turheto...

Egyeb dontesekrol: szegyellek rossz filos mesteris dolgozatot irni, es egyre bizonytalanabb vagyok magamban. Ha Ildiko rabolint, hagyom februarra. Akkor viszont (ujsagirois baratok innen gyorsan el!), megirnam az ujsagirois dolgozatomat, szannek ra mondjuk egy honapot, egy gyengecske langyocskat akar, kedvem ugyincs hozza, essunk legalabb at rajta. Meglatjuk.

Es voltam hetvegen nosztalgiaturan Szentgyorgyon, ajajaj, szivem, szivem te, annyi kedves ember es napsutes, most hemzseg bennem az energia. Es vannak szomibb hirek is, az elet gyalogol vala elore, de arrol most inkabb nem.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Döner macht schöner! :)