Paul Klee: Tűz és halál

vasárnap, október 08, 2006

Számok

Négyen lakunk együtt. Van három ágyunk, két kihúzható fotelünk és egy pótmatracunk. A három ágyból kettő kétszemélyes, az enyém nem. Az egyszemélyes ágyam kb. 2 méter hosszú.

Egy igazi nagy szekrényünk van, az is a szobámban. A szekrényajtókon három óriás tükör. Megfelelő szögben látni lehet bennük hét egyfejű Marikát. Önvizsgálat idején a fejeim száma meghétszereződik, sárkány én.

Van egy poharunk a fürdőben, abban tartjuk a fogkeféket. Nyugalmi állapotban hetet. Pillanatnyilag a fogkeféink száma kilenc. Három abból nem tudom a kié. Nekem egy fogkefém van ott. Eddig 1 darab bölcsességfogam nőtt ki, de ennek ehhez semmi köze.

Ha kacagok, tizenegy fogam látszik egyszerre.


Tegnap hármasban főztünk zöldséglevest, nagy-nagy adagot. Andrei szerint azért, mert két családot kell etetni. Ebből a kettőből nem tudom eldönteni, hogy egyik család kik vagyunk. Az ebéd minden esetre olyan volt, mintha szövetséget kötöttünk volna, mi, az 53-as lakói.

1 megjegyzés:

csepelke írta...

"Szilágyi Domokos: Belémhalni

Istenem, kit ószeren
vettem, légy ma óvszerem,
óvj az ebtől, óvj a sebtől,
óvj a tökéletesebbtől *,
hagyjál engem, balga tagot
és kipletykált hallgatagot
látszatomnak látszanom,
hagyj továbbra játszanom,
bár lehet, hogy léha, talmi.
Hagyj magamba belémhalni."

hát, ezen betegre röhögtem magam, nagyon jó!!!!!!