Paul Klee: Tűz és halál

péntek, augusztus 25, 2006

Megütött ma ötven guta.

Irt az easyjet, hogy leszek szíves a Tallinn-Berlin repülésemet elnapolni, mert aznap nem indul járat. Előtte is, utána is jó, bármikor, egy hónapon belül.

Nem lettem szíves. Felhívtam őket, hogy kérem a pénzemet vissza. S hogy visszafele Berlinből sem kévánok velük repülni. Csak Budapestről Berlinbe. Egy fél órába telt, hogy megértsenek, rendre próbálgattam az angol, a külföldi és a német vonalat, mindig valami piip-robot. Hujj. Közben S. csetten, Edó szemből bíztat, hogy csak bátran, küldjed őket melegebbre. A szomszéd, kis északi spionom te (copyright Hasek:), jobbról, hogy beszélek-e még egy évet. Beszéltem.

Az ötven guta vége az lett, hogy végül csak szept.15.-én repülök Helsinkiből Budapestre. Nyertek nekem két lisää finn napot. Nem kell Berlinben cipekedni Catrinhoz, nem látjuk Tallinnt :(, lehet, hogy Jan örökli az így már hazacipelhetetlen korcsolyát. S így összevisszaságostól is spóroltunk vagy 20 eurót.

Egy nap marad Budapestre. S még hét éjszaka az indulásig. S remélhetőleg egyetlenegy gutaütés sem, mert akkor hejde.


-työ tänään valmiiksi tehty
-uus lento bookattu
-hanhimainen nainen minä rauhassa

Nincsenek megjegyzések: