Paul Klee: Tűz és halál

hétfő, április 03, 2006

Hirtelen kitavaszodott, szombaton aludtam egyet a botanikus kertben, vasárnap kora reggeli séta a parkban, szép itt. Van valami abból a hangulatból, amit tavaly ilyenkor Berlinben éreztem. Pont egy éve. Hogy van akkora ez a város, hogy hagyd magad elveszni, ha úgy esik jól. És újabban úgy esik jól.
*
Ma ünneplem a féléves ittlétemet. Pontosan nem ünneplem, csak itt vagyok. S egyre jobban. A magány (apropó, szombaton láttam egy Luis Barragán kiállítást) furcsa érzéseket hoz ki belőlem. Azt mondtam, öregszem. Ami nem igaz. Helyes talán az lenne, hogy mélyülök. Olyasmiket tapasztalok meg, ami korábban nem volt. Vagy volt, de nem a felszínen. És ennek örülök. Hacsak a világ ki nem fordul a sarkából, maradni szeretnék még egy évet.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Berli, Bukarest, Budapest...
Ki az a kedves olvasó Angliából, aki rajtad keresztül lelkes nézője fotóimnak?