Paul Klee: Tűz és halál

szerda, január 06, 2010

Pókkisasszony igyekezetei 2010-ben

Megadom a módját a reggeleknek. Keltemben dicsérem a napot.
Mozgok. Szedem a lábam és magam össze.
Megírom a dolgozatomat, ezúttal úgy, hogy ne csömör maradjon a tudományosságból.
Megtanulom kirakni a Rubik-kockát.
Hagyom a dagadt ruhát arra, aki dagadt ruhára vágyik, és uccu a padlás.
Tanulok hallgatni és csendben maradni és beszélgetni.
Kirándulok és kirándítok.
Hallgatok arra, akit eltácsolni szoktam, amikor azt hiszem, jobban tudom, mint érzem.
Csigacsápokat növesztek és hagyom egyensúlyba jönni az egyedüllétet a mássalléttel.

Köszi, Könyvbagoly, és köszi a tavalyi őszt is! :)

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Sok sikert mindehhez! Mi lenne, ha ide kirandulnal egyet es kiraknad nekunk a Rubik-kockat?!

könyvbagoly írta...

hát én is köszönöm. fényes napokat is küldök pluszban hazulról :)

Kücsük írta...

kaptál megint labdát, filmekről:)
http://kucsuk.blogspot.com/2010/01/filmek.html

tempetőfi írta...

Én is, én is küldtem egy laptát, ládd: http://tempetofi.freeblog.hu/archives/2010/01/12/Megis_na_mozog/