Paul Klee: Tűz és halál

hétfő, június 19, 2006

Fejemből a gondolatok, mint megannyi édes gyümölcs, potyognak ide az orrom elé a képernyőre. Eddig hét kerek oldal és egy sántácska, még kellene ötvenkettő, de túlzásokba azért nem esünk. Filológus lilabeszédbe sem, hátamon az élet terhe, köröttem sírás-rívás és fogaknak csikorgatása (rosszull áll a meccs, a fiúk nézik), a lábamon meg jókora két seb, fene egyen sarkos nyári szandált, hui. A buszmegállóból mezitlábjöttem hazáig, másként nem tehettem,

s most itt termek, termek, legalábbis míg bírom, de van kávé és kóla és mentatea és nyugtató tornagyakorlatok.

S ha a fene jóllakott a bordópiros csattospántos női topánkámmal, egyen hülye államvizsgát s lustadögnőt is.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon, nagyon, de nagyon tetszett.

Névtelen írta...

Pikkuhyttysiä... höpöhöpö. Olisi ollut kivaa. Juhannusaatto ja yö - yksenkertaisesti IHANAA. :)

geréb marika írta...

En az elsorol is azt hittem, hogy te vagy, de most mar ki tudja...

Heips minden olvasonak :)

Névtelen írta...

én voltam... :)

Névtelen írta...

gratulálok!!!!!!!

Névtelen írta...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»