Paul Klee: Tűz és halál

kedd, május 19, 2009

Update to M mint m

Közkívánatra, Lehelnek:

Tavaszi virágos borítékban megjött a bocsánatkérő levél és egy húszeurós ajándékkártya. Noha az általam elszenvedett sérelmeket anyagilag jóvátenni képteleség, kérnek, hogy fogadjam szeretettel ezt a kis figyelmességet, amelyet a következő boltokban (hosszú lista az S-üzletlánchoz tartozó boltokról) lehet elvásárolni. Az ügyet az illetékesekkel (hibás cím, a turkui legrosszabb hírű lakónegyed boltjának a címe) megbeszélték és biztosítanak, hogy hasonló eset nem történik meg újra. Szeretnék, ha továbbra is bizalommal fordulnék hozzájuk, és ha bármilyen kérdésem van ezzel az üggyel kapcsolatban, ezen a tel.számon és email-címen érdeklődhetek.

Az ajándékkártyát pár hétig őriztem, aztán vettem belőle a köz javára:

12 l finn (anya)földet a virágcserepekbe
egy műanyagládát az erkélyre
két kampót, amivel felfogni a ládát
1 tasak bazsalikom-magot
1 tasak koriánder-magot

Saját javamra:
1 kg murkot
1 zacskó joghurtos mogyorót
2 doboz túrót

Úgyhogy most ott fogan majd meg a sok zöld a finn földben és virágzik, miközben én nem az idegeimet, hanem finomakat rágcsálok. R, mint relax.

6 megjegyzés:

Edina írta...

na de milyen az a joghurtos mogyoró?

geréb marika írta...

Hozzád a kakaót társítom, de ez is nagyon finom :) Otthon is ettem, a böcsületes neve, gondolom, mogyoró joghurt-ízű bevonattal. Vagy mi a szösz. Úri napok csemegéje, mert kicsit azért túl édes.

Jyrki írta...

Csókolom,

hogy tetszik lenni? :-) Most faradni beszamolni en, legyek en szives.

Egyebkent az S nem itt suomalainen-t/vagy kotimainen banaani-t jelenti, hanem szerintem egy rövidetes a SOK-bol (Suomen osuuskauppojen keskuskuntarol).

Ket magyar ismerosomnek semmi baja nem volt kapni az S-kartyat. Vegul is amikor a Nordea nem adta egyiknek a Visat, az S-pankki adta. Igen, en is az S-pankki ugyfele vagyok, mert ingyenes a netbank es a Visa. Szoval kicsit lazitani. :-)) Na, nem vagyok objektiv ebben a temaban, mivel bennem el egy S-pankkis harcos penzehesek nagy bankok ellen. :)

kellemes napot, puszi :)

geréb marika írta...

Szia, Jyrki, Vejne-blogot kérek szépen, csókolom :) Nekem is van kártyám, ajándékkártyám is volt, szent a béke. Kérhetem a puszit majd élőben? :)

Jyrki írta...

Moi Marika,

persze eloben jó lenne. :) Mikor tetszik nekunk sikerulni talalkozni, nem tudom.

kellemes hétvégét,

Unknown írta...

Tetszett (R mint relax) különösen