Paul Klee: Tűz és halál

csütörtök, március 26, 2009

Metró, mint magyar

Tavaly nyáron megkérdezte a pénztáros az egyik S-market nevű boltban, miért nem kérek vásárlói kártyát. S-kortti-t. Oké, kérek. Adott egy kérvényt, hazajöttem, kitöltöttem, visszavittem. Rá két hétre jött egy email, hogy sajnos csak finn személyivel lehet kiállítani, püj-püj-vissza. Mérges lettem, mert nem hittem, úgyhogy elbicikliztem személyesen tárgyalni az ügyről. Ők mondták a magukét, én a magamét, kártyám nem lett. Úgy igyekeztek jobb belátásra bírni, hogy az S a suomalainenből jön, S mint suomalainen, F mint finn és fészkesfene. Oké.

Egyszer, amikor egy nagyobb S-marketben vásároltam, rákérdeztem, lehet-e kártyám. Hogyne, azonnal. Kitöltöttem a kérvényt, két hét múlva érkezett is postán. Az ügy részemről itt lezáródott.

Történt viszont, hogy a lakótársnőm nagynénje az S-boltok nagyfőnöke, s én elmeséltem Sallának az ügyet, s ő elmesélte az édesanyjának, s az édesanyja a nagynéninek, s tegnap hívtak, hogy jóvá szeretnék tenni a tévedést, a kedves idegenekkel mégsem szabad így bánni.

Szóval most várom a kártérítést. Arra számítok, hogy udvarias elnézéskérések közepette egy hétig ingyen kapok mindent, ami R mint románnal kezdődik. Lesz ám itt csiricsáré, répa-retek-mogyoró!

3 megjegyzés:

Betond írta...

Finn szemelyi szam eleg hozza, nekunk kezdetek ota van. Ha bankos kartyat kersz, es nem csak pontgyujtogetot, akkor kell tudnod igazolni magad, de ehhez kela kortti vagy jogositvany is eleg. Hulyeseg amugy, a 35 euros beugro meg egy ev alatt sem jott ossze. Bezzeg a K plussa kartyaval, kuldenek havonta 5 euro kupont, amit le lehet vasarolni. tiszta fonyeremeny, minel tobbet koltesz, annal tobbet keresel. elofordulhat, hogy a plussa bonuszokbol osszejon egy havi fizetesre valo. Ehhez mindossze havi egymillioert kell vasarolnod barmelyik plussa lanchoz tartozo boltban. es mar a teboilnal is. szeretemorszag.

geréb marika írta...

:) Én répára gyűjtögetek :)

COTR írta...

S mi lett a vege, kivancsi vagyok, h hogy is mukodik a finn PR? Vezetoi utasitasra... :)